Antwoorden op veelgestelde vragen!

Q&A coronamaatregelen

Voorlopige einddatum sluiting?  11 mei 2020

Info over aanbod nieuw en 2de hands?  

Via mail of telefonisch kunnen we u steeds informeren. verkoop@mazdameerhout.be

Wat met de gemaakte afspraken?  Wij vragen om zoveel mogelijk gebruik te maken van het registratieformulier. Van zodra we een opstartdatum van de overheid krijgen zullen alle klanten, in volgorde van gemaakte afspraak, telefonisch gecontacteerd worden.  Dit geeft u de zekerheid dat de langst wachtende als eerste kunnen geholpen worden.

Wat met garantie en pechverhelping bij het overschrijden van onderhoudsperiode?  Verdere info volgt, maar we kunnen bevestigen dat dit voor de periode van de huidige regeringsmaatregelen geen probleem zal geven.  U kan hierom gerust zijn.  Gebruik het registratieformulier indien uw garantie binnenkort gaat verlopen en u alsnog aanvraag wenst in te dienen.

Keuring van mijn voertuig is verlopen?  Keuringsattesten worden met 4 maanden verlengd indien de geldigheidsdatum na 13 maart is.  Dit is de datum vermeld op het keuringsdocument. (bovenaan, in zwarte kader)

KEURING DIENSTVERLENING vanaf 20 april 2020: ENKEL na afspraak!

  • Keuringen voor verkoop
  • Periodieke keuringen waarvan het keuringsbewijs vervallen is vóór 13 maart 2020
  • Alle herkeuringen
  • Alle bedrijfsvoertuigen + 3,5 Ton (inclusief aanhangwagens > 750 kg): eerste keuringen en periodieke keuringen
  • Administratieve keuringen vóór inschrijving voor bedrijfsvoertuigen of overdracht tussen echtgenoten of overdracht naar kinderen
  • Administratieve keuringen en wegingen na inschrijving voor lichte bedrijfsvoertuigen,
  • Landbouwvoertuigen
  • Prioritaire voertuigen
  • Keuringen na Ongeval
  • Homologatiekeuringen en validatieprocedures